T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ORDU / ALTINORDU - Altınordu Halk Eğitimi Merkezi

Tuncay TOPAL - KURUM MÜDÜRÜ

HAKKIMDA

1969 yılında Ordunun Ulubey İlçesi Oyumgürgen köyünde doğdu. İlkokulu Oyumgürgen ilkokulunda Ortaokulu Ordu İmam Hatip Ortaokulu ve Lise Öğrenimini Ordu Lisesinde tamamladıktan sonra 1988 yılında girdiği Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Öğretmenliğini 1992 yılında bitirerek 31.12.1992 tarihinde meslek hayatına başladı. Evli ve iki çocuk babası.

 

EĞİTİM BİLGİLERİ

06/07/1992                LİSANS

Gazi Üniversitesi-Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Öğretmenliği

12/02/2012               YÜKSEK LİSANS

Karadeniz Teknik Üniversitesi-Eğitim Bilimleri Enstitüsü-Eğitim Bilimleri-Eğitim Yönetimi Teftişi Planlaması ve Ekonomisi

2024                         LİSANS

Anadolu Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi

 

İŞ TECRÜBESİ

08.2023-----            Müdür-Altınordu Halk Eğitimi Merkezi (ORDU/ALTINORDU)

09.2014---08.2023 Müdür-Durugöl Şehit Bayram Gümüş İlkokulu (ORDU/ALTINORDU)

02.2014---09.2014 Müdür-Merkez Ortaokulu (ORDU/GÜLYALI)

06.2011---02.2014 Müdür-Dr. M. Hilmi Güler Bilim ve Sanat Merkezi (ORDU/ALTINORDU)

09.2010---06.2011 Müdür-Ordu Rehberlik ve Araştırma Merkezi (ORDU/MERKEZ)

12.1992---09.2010 Müdür-Dr. M. Hilmi Güler Bilim ve Sanat Merkezi (ORDU/MERKEZ)

06.2000---12.2002 Müdür Yardımcısı Adil Karlıbel İlköğretim Okulu ve İş Okulu (ORDU/MERKEZ)

12.1992---06.2000 Öğretmen-Adil Karlıbel İlköğretim Okulu ve İş Okulu (ORDU/MERKEZ)

 

 

 

BİLİMSEL ÇALIŞMALAR

Araştırma Makalesi

TOPAL, H.K.T.(01/12/2015), Üstün Yetenekli Öğrencilerin Öğrenme Stilleri ile Problem Çözme Yeterlikleri Üzerine Bir Araştırma, Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi,08(041), 41.

Konferans Bildirisi

TOPAL, T.,NURAL, E.(14/11/2012), Bilim ve Sanat Merkezi Yöneticilerinin Karşılaştıkları Yönetsel Sorunlar.3. Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi: ANKARA. DOI NO:11

Konferans Bildirisi

KONTAŞ, H.,TOPAL, T.(15/11/2018), Üstün Yetenekli Öğrencilerin Öğrenme Stilleri ile Problem Çözme Yeterlikleri Üzerine Bir Araştırma.3. Üstün Yetenekli Çocuklar Kongresi: ANKARA. DOI NO:48